Thursday 23 April 2009

HUJAN OH HUJAN KENAPA ENGKAU TURUN :)

hooooooooooooooooooo.... penat22. sejukkkkkkkkkkkk

td oke. ni baru ja balik. td p nat asun ngn mama pastu nk p bli kerang. kononnya mkn kerang leh tmbah darah. so bli la. bli sana bli sini. dah habeh. time patah balik, org2 niaga pakat pung pang pung pang susun barang nk balik. yg mama heran la. pasaipa th dpa ttup awai rini pastu dia p tnya makcik juai tudung dannnnnnnnnnnnnnn makcik tu jawab "cik oiii, x nmpk ka hujan nk turun dah" oh222. sebab tu ka. tp mama ketegaq dya nk beli gak barang. dya kata "dak eh, hujan tu bukan nk mai sini pon. satg dya lari la". esh! loklaq! yg saya dok dengaq makcik tua dalm lingkungn 60an mana th dok beletiaq "ampa pa suma ni dok kata hujan2. dya mai sungguh la. cuba wat x taw tgok! msti la x mai. ampa pun sama. mmg syok hujan turun" pastuu prutttttttttttt dya kentut! bukan men deqih! siap terangkt buntut2. eeeeee. makcik! loklaq laaaaa. dah la baru2 ni saya bau kentut apek tua. pastu dalam ym dok dengaq apek kentut. klepak klepuk klepek. haish! kesian kt saya. mmg bulan ni, bulan saya dngaq org kentut kot. ataupun bulan ni pakat kena sawan kentut. haish!

ok2. sambung balik. elok kluaq dri gerai tdung tu ja bedeqummm hujan turun dengan selebat-lebatnyaa. saya ngn mama lari sambil gelak. eh22. sebelum tu km masok balik dah khemah org tu. tgok2 dya p ttup khemah dya. harem sungguh! lari sat masok dalam payung org tu. lari satt masok dalam payung org ni. dah la tu. wt muka x malu msok dalam pyung org. pastu masok keta. punya la sejuk. haish. abeh pkat basah kuyup. kesian km dua branak. mama la ketegaq. nk tgok sngt tdung. ha! kn dah jd camni. masok keta, ada la beberapa gmbaq org basah kuyup. nk tgok? sat nah.








TESTING2 TUDUNG BARU. X DAK PIN. LONGGAQ. TU SEBAB DOK PEGANG

6 comments:

aifaa said...

apek kentut?dlm ym?eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
haha xcita pon!

Anonymous said...

tudia
bhung
haiyh
kata aku lak
haha
phdhal ang yg kntut
x sdaq
p kata org len kntut
hahaha

miss.lolypop said...

hahha
apek kentut

chapter 18 said...

alaalala. apek kkentut. adilah kentut. aifaa kentut

aifaa said...

cipa kentot bau mcm durian masam

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.

dah habis baca? tekan lah. upah saya sikit :P