Tuesday, 21 April 2009

HAISH! APEK2

tadi, sebelum aku pergi ke sekolah aku menemani mama di bank. mama meluru ke kaunter apabila nombornya dipanggil. aku hanya menunggu sambil melihat orang lalu lalang di hadapan aku. seorang nyonya lalu di hadapan aku bersama pasangannya apek tua lingkungan 80an.

yang sakit hatinya apek ni sambil jalan, sambil melepaskan bom meleret2. bunyinya seperti (plepup plepap plepup plepap) sepanjang jalan. bau tu toksah dok kata la. punya la masam! aku tertawa kecil sambil menutup hidung. fuhhh gila la wei! ingat ka dia nak duduk kat kerusi belakang malah kerusi di sebelah aku yang dia pilih. tak apalah! aku pun tak lah kisah sangat sebab ingat ka bom dah abih peluru. rupa2nya masih ada stock. plepup sana plepap sini. haish! tension sungguh. akhirnya, aku yang tak tahan terus bangkit dari tempat duduk lalu mengubah posisi kedudukan. dah la sakit perut! sampai sekolah aku muntah dan the end :)

7 comments:

.aisyah.fatihah. said...

haha. sian cipa. km tiru sat, apeknuqman: pikabuuuuuuuuuuuuuuu

ckp kt apek tu,
apek tua: kentot u buleh bt perfume la uncle

aifaa said...

hahaha apek nuqman pa :P
dakdakdak

chapter 14 said...

chah: hahah. dya balik umh dah

aifaa: apek nuqman la tu. dya x maw ngaku

apekNUQMAN said...

ceh
awt aku lak
hahaha
pdhal patik yg kntut.
hahaaha
x2

chapter 14 said...

hangam eh apek nih!

miss.lolypop said...

hahah
apek oh apekk !
ang dgq tuhhh

chapter 14 said...

hahah. bukan dngaq. bca.

dah habis baca? tekan lah. upah saya sikit :P