Monday, 22 March 2010

darling



Lama sungguh hari berlalu. hening malam menyiksaku. bila bersendirian sepi jadi pilu. eh eh, ternyanyi pulak. ni sebab terlalu angau lani. you're the one, baby you're the one. ehhh ! nyanyi lagi. panggggg ! haaa, kan dah kena tampaq sedaih.

sebenaqnya dok angau dengan cerita Aladin yang dok tayang dekat asteqo bok opis. aku dok asyik ulang nyanyi semua lagu2 dalam movie tu. tak tahan sungguh dengan hero dia. ehem, i takmau yang hero muda. i nak yang hero tua. si kacak dan gagah Amita Belacan. heroin dia fulamakkk, cun sangat kot. goyah wehh goyah ! haha. angau pi la sat dekat amita belacan. oh hello, lagu dia syok nah..... terutamanya yang tajuk YOU MAY BE. tu ! ambik ni. bukak dan dengaq. tepi tu ada lyric siap. kalau terer nyanyi la sekali. haha.



oke lahh, omong kosong aja. sebenaqnya taktau nak post apa. mula2 nak post pasai binatang yang aku geli tapi akibat tak tahan tengok gambaq depa truih rasa macam nak pengsan. haha. tata, i love you. tengah angau nih ! :D

10 comments:

duranian said...

ni terlebih angau ni
bese la tu ulang2 lagu
lama2 bosan la
tukar lagu len lak
>_<"

aJiSh-gRaPhiCdEsiGnEr&pHoTogRaPhEr said...

knape kamoo lawo..hahaha..nce to meet u darling..nme darling an...pggl sbg nma kamo yg btul an..hihihih

naz said...

u lagi cantik dari heroin tu :)

aifaa said...

cipak,awat naz ni mcm nak ngorat ampa? :P

chapter 15 said...

duranian : ahhah, amita belacan ttp dihati laa

chapter 15 said...

ajish : ahhahaha, mna da darling, mna da lawo

chapter 15 said...

naz : haha, maseh. tp gf u cantik lg kan kan? :SSSSS

chapter 15 said...

aifaa : hahaha, ampa nii. memandai. awek dia mai kuntau kpala km taktau laaa

eazy said...

syifaaaa;saye adalah manusia yang menegur kamu tempoh hari di dewan itu.hihi

zainalalieff said...

OMG is that you in the picture? perghh cair. haha joking.

dah habis baca? tekan lah. upah saya sikit :P