Thursday 7 April 2011

my relationship


Disaat bulan mengambang, ramainyaa yang on facebook.. Ada yang menukar status relationship masing-masing. Single ke in a relationship. Dari relationship ke single. Dari engaged ke married. Dari single ke married (skip terus. Ape kehe ni yok?). bila engaged kene berapee? Bila married anak dah ade berapee? Hekhek. burung-burung berkicauan.. ada yang bersuke riaa… ada yang menyanyi… happy birthday to mee happy birthday to mee. Abang usopppp !!! bakoo baru tahu

Juliana evans dengan zizan raja lawak. Micheal buble dah kawin. Justin bieber dengan selena Gomez. Rebecca black dengan Rebecca brown. Bestnya masing-masing ada couple. Aku teringin jugak nak letak in a relationship with someone dekat facebook. Biaq orang tau yang syifa not available. KAH KAH KAH ! PULUN !

Aku tak suka show off yang aku ada bf dekat public. aku tak suka orang tau yang aku tak single. Aku takot ! aku takot nanti orang bawak mulut. Aku takot aku pandang kot lain. Aku takot orang mengumpat. Aku takot orang complain yang kami tak sesuai la, apa la.

Aku suka tipu bf aku. aku suka bagi dia jeles tapi dia tak boleh nak kata apa dekat aku. Aku rasa aku uji gila tahap kesabaran dia sampai satu hari dia buat satu kesalahan yang bagi aku besaq gila kot. memang aku tak boleh nak kata apa dah. Aku mengamok macam orang gila. So let me thank you for your time and not try to waste any more of mine. Aku terluah “I think we should break”.








Maka hari menjadi gelap, tsunami melanda, rebut menerbangkan bumbung rumah dan kaki usop pon dilenyek dengan jentera padi. Sekian saja berita dari wartawan syifabedah. Wassalamu.. dah la wei pi masuk bilik baca buku nuh ! layan syifa, dia mana pernah betoi pon.

11 comments:

Shahirah Zainol said...

cipapu lama x hapdet blog ! miss ya gurl. bukan best pon kapel huu.

Anonymous said...

the picture is nice.but i think u should wear properly. it juz an advice (:

suerafe said...

maksudnya dah break ke nie?

NAZ said...

syifa. saya ada peluang yang besar untuk ambil alih hati awak hahaha

cik nur said...

dik oi hang nie boleh tahan kgak noh hahaha

chapter 18 said...

kak sheera : sokong dengan kak sheera :)

chapter 18 said...

adibah : hmm tu laa. thank you :D

chapter 18 said...

suerafe : no comment :)

chapter 18 said...

naz : haha. naz dari dulu duk sembang kelin. kata nak mai minang tapi dak pon

chapter 18 said...

cik nur : ahha apa apa :D

.zarips said...
This comment has been removed by the author.

dah habis baca? tekan lah. upah saya sikit :P