Saturday 18 December 2010

pinky winky kebaya :)

hellos semuasss

orite. macam hampa semua dah nampak kan tepi sidebar ni aku dah bubuh logo nuffnag. aduss, rasa macam segan la pulak buat nuffnag ni tapi apa salahnya aku nak teraiii benda baru kan. bukan kena duit pon. silap haribulan aku yang dapat duit jugak. hampa tak payah tau function nuffnag tu. nak tau sebab apa hampa tak payah tau? oke sebab aku malas nak cerita dan aku pon tak berapa tau sangat apa function dia. for sure nuffnag ni boleh bagi duit dekat aku. rasa macam nyummy sangat2. money money. i need some money. so dah tau ka macam mana nak bagi aku duit? oke meh aku ajaq.

1. mula2 hampa semua bukak blog aku (eh eh, memang dah bukak pun kan sekarang)

2. lepastu cari button nuffnag aku yang aku dah tempek elok2 dekat atas sekali tepi ni ---->
dah nampak kan?

3. aippp!! jangan tekan lagi. tunggu dia naik iklan dulu. whatever la iklan apa pon. bila dah keluaq iklan tu terus tekan. jangan tunggu lama2. tekan terusssssssss.

4. bila dah tekan mesti dia naik page iklan tu terus kan? jangan buat apa2. terus close ja page tu demi jimat masa.


tadaaaaa, dah habis. simple, senang dan mudah ja kan? jadi tolonglah aku. tak sayang aku ka? hehe. dah laaaa aku terpaksa ambik upah cuci baju dengan pinggan mangkok dekat warung untuk dapat duit. habeh tangan aku dah kasaq macam jalan raya (oke tipu).






meh nak cerita pasai kemarin pulak. sementara result belum keluaq. apa kata kita pi makan kenduri dulu. eh ayat apa ni. awat huduh sangat. haha. macam ni, kemarin aku ada kenduri. lepastu mau tak mau kena pakai baju kurung la kan. tapi macam mana tah tiba2 terpikiaq nak pakai kebaya. biasalah bontot dah mula tonggek rasa hot pulak bila pakai kebaya. hehe actually memang aku teringin lama dah nak pakai kebaya tapi rasa macam tak sesuai pulak. badan aku kecik montot. tapi kemarin aku hentam pakai ja. biaq la oke ka tak oke ka tetap aku nak pakai jugak. yang paling kesian mama lah, terpaksa start enjin kereta pi beli tudung pink untuk kebaya pink aku tu. hehe. mula2 nak pakai selendang dengan anak syria ja tapi tak sesuai dengan muka la pulek. adusss, muka tembammmm :(

aku, mama and adalah adik beradik lain convoy 2 bijik kereta pi kenduri tu. jauh la jugek. aku pulak mabuk kereta, kalau naik ja mesti nak tidoq. tapi elok pejam mata mama kata dah sampai. alahaii, baru ja nak buat taik mata. sampai2 kenduri, muka aku macam apom basi. betapa ngantoknyaaa.

balik dari kenduri tiba2 depa ajakkk pi shoot dekat rumah toksu. hahah depa la sangat yang ajak. aku memang dok teringin lama dah nak pi shoot. tak ada gambaq baru. adoyaii. tapi balik kenduri singgah rumah tokki dulu. sembahyang apa semua baru keluaq lain. tu pun dah agak petang baru kami keluaq. rasa macam x cukup time jaaa. hehe. besalah aku, selalu tak puaih bila ambik gambaq. fyi yang join pi shoot tu abg cikmat and kak shimah. dua beradik yang sangat2 sporting. depa cousin terbesaq aku yang paling sekepala dengan aku. hehehe. eh lupa bagitau, mama pon join jugakk. dia tolong pegang beg aku. hehe serius mama muka boring ja sementara nak tunggu kami habis shoot. oriteee thank you mama sebab sudi menunggu dan tolong pegang beg anak kesayangan mama ni.

nak gambaq? dah ready? tak payah ready laaa. bukan nak lari pon kan? gatai laa hampa ni. tumbuk kot. amboihhh.


paling2 i loikee. currently, my facebook's default

belagak manis ja minah ni kan kan

ini pun sama. senang cerita, semua gambaq belagak manis


kaki x sampai tanah. gayatttt. tipu oke. titi tu rendah ja tapi banyak paku. habeh tercucuk i punya bontot. aduii sakit

berkasut crocs dengan kebaya. sapa ajaq aku? haha

sangat2 la gemok. sobs sobs :(




nak try camera abang cik mat. hehe. lagaknyaa



memang hobi baru kot style ambik gambaq buat jari shsssssss

kantoi lah spek di tangan :(



tengokkk! buat lagi mulut macam tu

me and kak shimah





i loike it ahak ahak


and a very big big thank you so much dekat abang cik mat and kak shimah :)








salam sayang, muahh :x

26 comments:

Natasha Amira said...

syifa dah macam model .

Anisa said...

cantik
(:

Anis Tasnim said...

amboi..amboi..amboi..segak la kak syifa..hantar kat metro sah muka depan nie..hehe..

chapter 18 said...

scha : hamboih hamboihh. haha. itu terok sgt kot. muhung pa niii

anisa : thank you <3

miss pink : hahaha. ni lagi lawakk. kalau hantaq dekat shahid kapoor, dia mau buat bini dak?

kay yea said...

byk pic chantek~~

chapter 18 said...

hehe. tq kay :)

-luqman- said...

fuyo~
stail2 ada gaya :D
meh jadi model kami pulak untuk photoshoot.. :P

syifa BONKERS said...

cantik and cantik !

azalia hjsalleh said...

ianya sgt ayu la

chapter 18 said...

luqman : hahah. jd model hampa aa? boleh aihh. ambik gmbaq i bg elok2. ahah

syipak : ehh nama sama. hehe. thnk you syipakkk

azaliah : hehe. tq <3 you too :)

izuddinrahim said...

semangat betol photoshoot..
nice~

chapter 18 said...

hehe. thank you :)

Widad Nasiruddin said...

syifaaaaaa, lawa sangatttttt! :D
pink plak tuuu <3 perfecto!

chapter 18 said...

haha. miss you cik dadddd. thnk youu <3

Mohd Asyraf said...

cantek nyer die... ^_^ so sweet....ermm asyraf nk inform something...asyraf da tukar blog... http://coretankehidupanaku.blogspot.com/ nie link blog bru acap..blog lama der poblem kit...hope u love it...free2...visit la k.. =)

chapter 18 said...

hehe. orite. i'll visit ur blog :) thank you

que said...

hait ni da cantek da..
result pa cita.. hahaa

chapter 18 said...

ambuih quekk. mana boleh gtau

Mohd Asyraf said...

kecantikan milik setiap insan..hehe..u memg fotogenik la..keep it up..one day..maybe ley jd model.. (^_*)

farhan asyraf said...

tu la. maybe nanti jadi model pa syifa :)

chapter 18 said...

ambuoih kedua2 asyraf ni puji sungguh aih. kembang kempis i. haha.mana boleh jadi model. badan gemok. tak tinggi, tak lawa

Syafiqah Othman said...
This comment has been removed by the author.
-luqman- said...

ok, no problem haha :D

Anonymous said...

comel la. jadi la model. ade gaye kott.

Amane said...

comel ! comel ! comel !
love it...

Yap Dai Lin said...

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh , syifa sgt menawan dgn kebaya pink itu

dah habis baca? tekan lah. upah saya sikit :P