Saturday, 3 October 2009

GOOD LUCK AND TRAGEDY OF 1ST OCTOBER


Before I start my story about tragedy of 1st October, I gonna wish good luck to all PMR candidates and I hope all exams papers easier than what you’ve been through and all your spot questions are in all exams papers (hope so).

To you my dearest friend, I hope you do the best and good luck. I also hope you’ll get 8As. Please deny what I said and wrote before. I didn’t mean to hurt you. Please forgive me. Once again, GOOD LUCK. Shall we continue our fighting after exams? Hahaha




TRAGEDY OF 1ST OCTOBER


Khamis hari tu aku makan bihun sup kat kantin sekolah. Best gila sedap. Baru mula suap, tetiba ada sorang budak India mana tah dok buat qiak gelema nak ludah. Aku ingat dia nak ludah tang lain, tut2 prittt dekat aku. Apa lagi segala mak nenek yang keluar dari mulut dia termasuk dalam bihun sup aku. Sakit ati sungguh. Rasa geli dan nak muntah semua ada. Aku mintak balik duit aku, sebab koangajaq dok ludah pa kat sini. Dia berkeras tak mau bayaq dan dok cakap banyak. Seb bek hero kelas aku ada, dia kata tak pa cipak, mai ni bihun sup tu, terkejut aku, si hero kelas aku ni ambik bihun sup tu terus tuang atas pala budak tu. Tergamam aku dibuatnya. Cepat2 budak India tu bagi balik duit aku terus berlalu pergi. Aduhhhhhhhhhhh tak sangka aku berhadapan perkara sebegini hari tu.
Untuk makluman, hero kelas aku ni macam superman la juga, setiap kali aku ada masalah kat sekolah mesti dia sampai untuk menolong…. Nak nyanyi sat lagu “aku bukanlah superman, aku juga bisa nangis…………..”

20 comments:

FATIN said...

aw hebat :D i nk try buat la HAHA.

Adya said...

ehehe.
pdn muke budk india tuhh.

이채야elf said...
This comment has been removed by the author.
이채야elf said...

ececeyy,lame lame nnti smbung jdik boyfriend pulakk :D hero tetapp xD

nbk said...

wow. hahaha

Siapa diriku? said...

hha
syok bdak tu mndi bihun
hha
:D

aifaa said...

bukan hero ja,peminat jgk

dobot said...

gudluck oke.
:D

Hafuzu San said...

huhuhuk ;D

gud luck ya...

apsal muke cm lapa beno je ;D

eazy said...

mcm wonderpet jgk

chapter 14 said...

fatin : cuba2. best beb

chapter 14 said...

adya : mmg muka dia padan

chapter 14 said...

elf : haha. boyfriend. nahi2

chapter 14 said...

nbk : errr. wow balik

chapter 14 said...

chah : aaa. nak jugak ka?

chapter 14 said...

aifaa : toksah dok buhung

chapter 14 said...

dobot : selamat hari raya. tq tq

chapter 14 said...

hafuzu : lapaq penyepak. dak2. hehe. tq nah. gudluck untuk kamu jugak (dalam kerjaya)

chapter 14 said...

eazy : wonderpets siri kanak2. ni siri tamil

::NaS:: said...

ape motip budak india tu?
x pahaaaammm...
abang aku penah kena ludah dgn air pinang time tgh bawak motor.
best ke ludah org? x paham..x paham...

eh syifa org utara ke?org mana?

oh ye,aku tgh jalan2,pastu terserempak lak dgn blog ni.singgah jap ye..hehe

dah habis baca? tekan lah. upah saya sikit :P