Friday, 9 March 2012

take note :)


"kadang-kadang perempuan yang pakai tudung ni bukan baik sangat. baik bukak ja tudung tu" 

"pakai tudung tapi tak sembahyang. buat dosa jugak. baik tak payah pakai tudung"

haishhh jangan la kata macam tu. tak sedar ka kalau dia pakai tudung, at least dosa dia tak menutup aurat dah tak dikira. dari nak buat dua dosa tak sembahyang dengan tak menutup aurat sekurang-kurangnya dah jadi satu. 

saya tak berniat pon nak kata dekat sapa2 tapi itulah pendapat saya. dua2 dituntut agama, tak buat dosa. so chill :)

9 comments:

NadyaBubble said...

setuju :D

Imanina Aziz said...

Hey,mnusia kalu ska mengkritik nih..dat's mean diaorg dengki..ignore n life go on..^^...NurIman95

Cik Aya said...

ermmm macam2 lah skang..tepuk dada tanya diri sendiri kita nak ikut yg baik atau yg tak baik..

saye follow taw..nice entri..comey awak!!law sudi jom follow balek

que said...

balas ja, ang pakai tudung, mulut busuk kutuk orang..~~"

Shacklesmith said...

memakai tudung tu sekadar luaran jer.. tapi hati manusia siapa tau kan ?

anyway adik, follow2 blog abg gak ye.. ;)

Operasi Hitam said...

hehehe.. bertudung kan lebih manis.. :D

Kancil 8349 said...

betul tu,...jangan ditambah yang sudah nampak dosa...lagi berat nanti...walaupun ndak nampak

Cik Anis said...

done follow u.. jom follow balik :)

Miss Chocolate said...

betul,setuju sgt..nk brubah mula la dr aurat kan :)

dah habis baca? tekan lah. upah saya sikit :P