Tuesday 10 April 2012

a short entry



Allah beri aku perasaan gembira, sedih, marah, kecewa, perasaan sensitif dan sebagainya. Allah wujudkan semua perasaan itu dalam diri aku. 


Allah maha menguji dan aku sedang diuji oleh-Nya.. Allah mahu lihat kesabaran aku dan aku sedang bersabar. aku akan kuat dan aku akan tabah. aku tak keseorangan.. Allah ada bersama aku. 


Allah jadikan aku sebagai seorang hamba-Nya,
Allah jadikan aku sebagai seorang Anak,
Allah jadikan aku sebagai seorang Murid,
Allah jadikan aku sebagai seorang Sahabat,


aku percaya, Allah jadikan aku ada sebabnya. aku sebagai hamba-Nya akan melaksanakan apa yang diperintah oleh-Nya. InsyaAllah :)



10.4.2012
Selamat Hari Lahir Ayah
in memory "Majid Bin Ahmad" al-fatihah

5 comments:

dan radhi said...

I pray the best for you cipak

Mek Onie said...

cipak,kuatkan semangat....al-fatihah buat ayahanda cipak :)

amira faqihah said...

semoge terus mjdi hambaALLAH yg solehah :)

NadyaBubble said...

Stay strong :)

Prince of Noob said...

comelnya cutenya comelnya cutenya comelnya cutenya comelnya cutenya comelnya cutenya comelnya cutenya comelnya cutenya comelnya cutenya comelnya cutenya comelnya cutenya comelnya cutenya comelnya cutenya...

semoga tabah

noob

dah habis baca? tekan lah. upah saya sikit :P