Friday, 14 January 2011

my twin

assalamualaikum

saya ada kembar, nama kembar saya rabbit. persamaan paling ketara antara kami ialah gigi. tapi yang paling spoi ialah, kembar saya sangat gemar memakan lobak merah manakala saya pulak paling benci lobak merah. aduss, tak kisah. asalkan kami sama2 comel. walawehh, saya perasan la awakk. geli dak geli dak? ewuww


rabbit ni punya la gebu sampai tak nampak mata
kami memang tamak main rabbit banyak2

i called them "rabbit botak"
like rabbit like pet


The End xoxo

click my nuffnag oke? love you ulalabebe

23 comments:

farhan asyraf said...

syipakkkkk sumpah comei. gambaq last tu aku suka. comei giloooo

chapter 16 said...

haha. macam akuuuu

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

cute...! haha

nqddnnrzm. said...

macam hantu rabbit :|

Zar'misha Z'rya said...

rabbit yg kat tasik tuka?

aifaa said...

wei ni rabbit hat kat tasik tu ka? comei noh! haha nak beliii

nurayunni said...

comel gile...

Diyana Zulkifli said...

lama x pi tasik..blk ni kena pi la..mcm2 ada skrg noo

ishiko said...

cifaa same comel nga rabbit..

chapter 16 said...

khairul atikah : oh yaa. ehe. thank you :)

chapter 16 said...

oden : rabbit kum kum

chapter 16 said...

zarmisha : yaya. yang dekat tasek tu lah :)

chapter 16 said...

aifa : yaya. beli lah ! yang tadak mata tu depa juai 200 :O

chapter 16 said...

nurayunni : i knowww. geram

chapter 16 said...

kak diyana : pi lahh. tasek skrg dah boleh naik basikal lah macam2. best

chapter 16 said...

ishiko : awwww. termalu la pulekk :P

HaNa HoNeY said...

alolo
chomeinyer rabbit2 uh
^_^

Zar'misha Z'rya said...

tudiaa,mahai smpai 200.tkpa2.comeii mcm syifaaa :DD

chapter 16 said...

hana : yaya. comel gila. geram awww

chapter 16 said...

zarmisha : haha. memandai jaaa :P

Zar'misha Z'rya said...
This comment has been removed by the author.
Widad Nash said...

syifaa. i loikeee.
kmi suka jgk pic hat last tuuu <3
comei comeiii!

cik nur said...

comel gila rabbit tuh spesis apa nie
???

dah habis baca? tekan lah. upah saya sikit :P