Sunday, 17 October 2010

I WANNA GO HOME :(

semua dah tau kan berdasarkan ayat diatas dah tentu ni sebahgian dari lirik lagu home by cik michael buble kita tu. hehe, sejuta kali (hyperbola) aku dengaq lagu ni, sejuta kali ayaq mata aku turun. idk why. memang sayu ja rentak lagu ni. oh please laaaa. awat sedih sangat ni? takmau la jadi ponen dok qeyau sebab lagu ja.

"and i surrounded by a million people i still feel alone, let go home, i miss you"
lirik ni haaa, teringat kat oden :( memang kami ngaku kami rindu hampa. sumpah rindu ampa sangat2. lepas baca blog hampa teruih terpikiaq macam mana la perasaan hampa. kalau kami jadi hampa, sure tiap2 malam sebelum tidoq kami akan qeyau. tapi hampa tabah, baguslah kalau macam tu. be strong oden.

seperti syed kata dalam entry dia baru2 ni, hmmmm memang betoi la. lagu ni buat aku rasa lagi takmau tinggai rumah. takmau nak ada perasaan nak duk asrama. tak sanggup nak tinggai mama sorang2 dekat rumah. kami saling bergantung. tak dapat bayang macam mana mama nak buat semua kerja kalau aku tadak. sapa nak tolong dia? sedihnya :(
sekolah pon sama, aku takmau pindah dari mahawangsa. aku sayang cikgu2 dan kawan2 dekat mahawangsa. walaupun aku dah lalui pelbagai kenangan pahit dengan kawan2 aku tapi depa tetap no 1 dihati aku. aku sayang nina, azah, pikah and syed. aku sayang hampa semua.

oke terputus idea. salam

2 comments:

nqddnnrzm. said...

huaaaaa cipak makasehhhhhhhh. tharu :') sayang ampo.

syed abu bakar said...

aku nangis weh ! sambil baca entry ang dan dgr lagu home .aku lagi rinduu. bila nak sekolahhh ? :D
walaupun kat sekolah tak apa2.

dah habis baca? tekan lah. upah saya sikit :P