Wednesday, 13 May 2009

GELABAH AL GABRA


Selepas solat asar, tup2 rasa “bedetup” jantung apabila lihat jam tangan saya tak ada di tangan. Cepat2 saya buang telekung lalu bergegas ke kelas. Semasa berlari beribu sangkaan bermain dalam kepala. Takut peristiwa lama berulang lagi. Ingat lagi tak kejadian jam tangan dan minyak wangi saya yang hilang dan menjadi isu sewaktu sukan dulu (tak boleh rujuk sebab dah delete). Uishhh, takut2. Sesampai di kelas, ternyata jam tak ada di bawah meja. Kerosek dalam beg pun tak ada. Rasa macam nak rebah. Gelabah al gabra la saya ketika itu. Tanya kawan, nampak dak jam saya, semua kata tak. Berlari semula ke surau. Cari lagi sekali, tak ada juga. Berlari pula ke bilik air, sah dah tak ada. Saya terpaku seketika. Kawan2 dok perhatikan gelagat saya yang serba tak kena. Seluk2 poket, nahhhh ada pun. Buat kalluutt bolehhhh. Kantoi buatan sendiri. Hahahahaha.....

12 comments:

Tikah said...

hahha
loqlaq :P

miss.lolypop said...

esh esh loqlaq punya budakk

angkasa said...

hahaha uat keja loqlaq dik!
:DD

salsabila said...

haha
lawak aih
hmpa hmpa
thanks nahh bg bear katak tu
nnt,lpas abis exam,kami snap pic,ltak dlm blog.hehe!
(:

nbk said...

menggeletek perot sunggoh :))

aifaa said...

haha loklaq mcm patrick

W , said...

haha aifaa
loklaq jugak lah. he

chapter 14 said...
This comment has been removed by the author.
chapter 14 said...

tikah, dilah, kak ain: sesungguhnya org yg kata saya loklaq tu la yg sebenarnya loklaqq. buuu

chapter 14 said...

kak sall: haha. sama2. ngeee. x sbaq nk baca. haha

chapter 14 said...

aifaa: ampa lupa buh nma ampa samaa

chapter 14 said...

widad.: ya syg! km setuju. hahaha

dah habis baca? tekan lah. upah saya sikit :P